Toshiba Satellite P300-18M

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Toshiba Satellite P300-18M op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

theo2 06-01-2009
Geschreven voor: Toshiba Satellite P300-18M

Mooi apparaat met mooi geluid ,maar start idd heel langzaam op.misschien moet ik ook al die overbodige software er vanaf gooien.
Maar wat me wel opviel toen ik hem net gekocht had dat dit zelfde type ineens met 4 gb geheugen werd aangeboden ipv de 3 gb in mijn laptop.
Ik heb nagelezen dat de vga kaart geheugencapaciteit wegsnoept bij het interne geheugen en dat als je een (1gb) bankje vervangt voor (2gb) dan werkt de machine aanzienlijk sneller en gaat de vga-kaart van 256mb naar ruim 1gb.En word het interne geheugen 4 gb.En ik mis wel de internet sneltoets.

RuVe 19-11-2008
Geschreven voor: Toshiba Satellite P300-18M

Ik heb deze laptop nu ongeveer 6 weken. Het trage opstarten was ook bij mij een probleem.
Heb recover dvd's van toshiba gebruikt voor nieuwe installatie. Systeem is veel sneller geworden.

Gerwin 29-09-2008
Geschreven voor: Toshiba Satellite P300-18M

Prima laptop voor dat geld. Bezit zo'n beetje alle nieuwe dingen van nu. Krachtig en snel. Eigen Full HD 1080P H.264 home video getest en de processor kwam niet boven de 55% uit en dat is zeer goed als ik kijk naar mijn desktop met een quad core Q6600 die naar een load van een kleine 40% stijgt.

Hardwarematig decoderen is me nog niet gelukt wat ik met mijn Ati Radeon HD 3470 desktop wel voor elkaar heb gekregen met media player home cinema. Weet iemand hoe je met deze mobiele kaart hardwarematig kan decoderen? Dat scheelt tenminste al mijn processor kracht.

Rick_123456 03-09-2008
Geschreven voor: Toshiba Satellite P300-18M

Wat een machine. Alles wordt steeds mooier en beter.
Snap niet waarom er nog in winkels laptops aangeboden worden met 160 gb harde schijven.
Deze is gewoon een van de laptops die voorop loopt.

Machine geinstalleerd (ook de gratis rootzooi ervan afgegooid) en werkt perfect.
Maakt weinig lawaai en is goed handelbaar voor op de bank.

Eric_Arnhem_40 01-09-2008
Geschreven voor: Toshiba Satellite P300-18M

Ik heb nu al 3 Toshiba's gehad, perfecte machines.
De eerste in 2000 aangeschaft, nu dan voor de P300-18m gekozen voor zakelijk gebruik.
In eerste instantie ga je voor alle toeters en bellen.

Een 17 inch met 3 gb aan geheugen is genoeg. Wat bij mij de knop heeft omgezet is de 500 gb hardeschijf. (nog sneller kaarten en procesors zijn leuk, maar dit zijn details)
Verder een mooie gelikte, ik bedoel ook gelakte afwerking.
Er zit wel een HDMI aansluiting op, staat niet vermeld.

Na installatie van Vista, alle rotzooi wat je er gratis bij krijgt er vanaf gegooid.
Verder is nog het beste geluid wat ik gehoord heb, uit een laptop.

Een prima machine gezien de prijs en kwaliteit.